سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وقتی یک روحانی چاقو می خورد . . .

وقتی طلبه یا روحانی باشی یعنی باید پی همه چیز را به تنت بمالی و حق هیچ اعتراضی هم نداشته باشی.کاری ندارم که برخی در این لباس چه کرده اند و چه می کنند. اما خوب بد را در دو کفه ترازو بگذارید و قضاوت کنید.
وقتی طلبه باشی همه از تو انتظار دارند و تو حق نداری از کسی انتظاری داشته باشی. مسوول وضع بد اقتصاد مملکتی در حالی که نمی توانی جای پای یک آخوند را در شورای اقتصاد مملکت پیدا کنی . به اسم عیسی و به شکم  موسی.
همه این ها سر جای خود...اما وقتی ببینی جلوی چشمانت ناموس مردم را مورد اذیت و آزار قرار می دهند و هیچ کس به فریاد نمی رسد آن موقع توی طلبه هستی که باید یا حسین بگویی و از آبروی دختر مردم محافظت کنی.
نمی دانم چه بگویم . کم ندیده ام روحانیانی را که برای امر به معروف و نهی از منکر قدم برداشته اند و با چاقو و دشنه پذیرایی کرده اند. اما همه این ها به شکمبه گوسفندی که بر سر پیامبر خدا می ریختند نمی رسد .
من روحانی هستم. . . با عبا و عمامه . . . آرمانم برایم مهم است . . . به کس نگویم شرح دردی که کشیده ام.
آمده ام به حوزه علمیه که مردانه برای مولایم کار کنم و از هیچ کس انتظار تعریف و تمجید ندارم. به زودی تاریخ قضاوت خواهد کرد. . . افتخارم این است که یک طلبه ام.
چند وقت پیش وقتی به دکتر مراجعه کرده بودم در اولین نگاه پزشک گفت طلبه ای؟ گفتم اگر خدا بخواهد. . . حرف های دیگری هم زد . . . اما مهم ترین و سوزناک ترین حرفش این بود که بالاترین آمار سقط جنین به زنان طلبه اختصاص دارد. نمی دانم درست می گفت یا نه. اما می گفت همه آن هم به خاطر سوء تغذیه است.

اما .... مرگ مشکوک یک روحانی در دزفول 
آخرین اخبار از وضعیت مرگ یک طلبه بلاگر:
این طلبه بلاگر نویسنده وبلاگ جهنم مطلوب بوده است که به طرز مشکوکی از دنیا رفته...
وبلاگ این طلبه چند روز قبل از فوتشان حذف شده است...
لینک وبلاک فرزند خردسال این روحانی مرحوم. کودکی سرخوش....با بازدید از این وبلاگ پیام تسلیت بگذارید.


نوشته شده در  دوشنبه 85/10/4ساعت  12:39 صبح  توسط سوزن بان 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
از خاکهای نرم کوشک تا ورزشگاه آزادی!
سوزن بان عزادار شد
حضور روحانیون در ورزشگاه آزادی برای اولین بار
[عناوین آرشیوشده]