• وبلاگ : سوزن بان ـ‏ دو طلبه‌ي اهل رسانه
  • يادداشت : مبارزه حوزه علميه با بد حجابي
  • نظرات : 6 خصوصي ، 20 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    جمعي از طلاب تهران طي بيانيه اي از طرح مقابله با بدحجابي حمايت كردند

    جمعي از طلاب تهران طي بيانيه اي از طرح مقابله با بدحجابي حمايت كردند .

    متن اين بيانيه به شرح زير است :

    بسم الله الرحمن الرحيم

    ان تنصر الله ينصرکم و يثبت اقدامکم

    سردار بسيجي احمدي مقدم؛ فرماندهي محترم نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران

    با سلام و تحيت

    چنديست نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران براي برخورد با مظاهر فساد و نا امني اخلاقي، کمر همت بسته است. اين اقدام قابل تقدير نيروي انتظامي، موجي از اميد و خشنودي را در قلوب متديّنين سرازير کرد. اگر چه برخورد عملي با منکرات، جزء آخرين مراحل نهي از منکر مي باشد، امّا کوتاهي ساير مسئولين و مراکز فرهنگي کار را به آنجا رساند که امروز شاهد آن هستيم.

    متأسفانه در سالهاي گذشته در برخي موارد افرادي عهده دار مسئوليت فرهنگي کشور بوده اند که يا اهمّيتي به اين موضوع نميدادند و يا اساساً اين مسئله را قبول نداشته و در مسير مخالف آرمانهاي امام و انقلاب حرکت ميکردند.

    امّا امروز هماهنگي موجود بين قواي سه گانه و عزم راسخ نيروي انتظامي در برخورد با مظاهر فساد را به فال نيک گرفته و اميدواريم اين حرکت مبارک به سر منزل مقصود برسد.

    ما، طلاب و روحانيون حوزه هاي علميه سراسر کشور، با اعلام حمايت از اقدام انقلابي نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران، بر نکات ذيل تأکيد مينماييم:

    1- لازم است نيروي انتظامي -همچون روز هاي گذشته- در مواجهه با شهروندان، کمال ادب و متانت را رعايت نموده و حرمت و احترام شهروندان را حفظ نمايد.

    2- اگر چه در اکثر موارد، اين طرح شامل جوانان و نوجوانان معصوم و بي گناه ايران اسلامي مي باشد، اما در موارد محدودي، مخاطبين اين طرح، اراذل و اباش و باندهاي فساد و فحشا هستند. از نيروي انتظامي و قوه ي قضائيه مصرانه ميخواهيم در برخورد قاطع با اراذل و اوباش و باندهاي فساد و فحشا، ذره اي ترديد به خود راه ندهند.

    3- مقام معظم رهبري( مد ظله العالي) از اوايل دهه هفتاد بحث تهاجم فرهنگي را با عباراتي همچون تهاجم فرهنگي، شبيخون فرهنگي، قتل عام فرهنگي، ناتوي فرهنگي و ... مکررا متذکر شده اند. متاسفانه دولت هاي قبل به هر دليل اين هشدار ها را جدي نگرفتند و کار به اين جا رسيد که امروز شاهد آن هستيم.

    از تمام وزارت خانه ها، سازمان ها و مراکز مسئول در امر فرهنگ عمومي مصرانه ميخواهيم همچون نيروي محترم انتظامي به نداي رهبري لبيک گفته و وظايف قانوني خود را به طور جدي پيگيري نمايند.

    4- از تمام رسانه ها، گروه ها، احزاب و مسئولين خواستاريم با حمايت از اقدام خير خواهانه نيروي انتظامي، زمينه برگزاري اين طرح به بهترين وجه ممکن را فراهم نمايند. اگرچه برخي موضع گيري هاي غير منطقي و غير اسلامي از سوي برخي، چهره واقعي آنان را بيش از پيش نمايان خواهد کرد.

    5- از تمام مسئولين ذيربط خواستاريم به طور مصرانه احياي فريضه ي امر به معروف و نهي از منکر را در دستور کار خود قرار دهند تا با فراگير شدن امر به معروف و نهي از منکر، جامعه اي اسلامي را شاهد باشيم.

    طلاب، روحانيون و اساتيد حوزه هاي علميه ي سراسر کشور

    حوزه هاي :مروي ،‌مجتهدي ،‌امام القائم ، چيذر ، خاتم الاوصياء ،‌ايرواني، باقرالعلوم ، ثقلين،‌امام حسين، شيخ عبدالحسين، امام خميني، الغدير، زهراي اطهر، كوثريه، زينب كبري

    اين بيانيه را بيش از 1200 نفر از طلاب و اساتيد حوزه هاي علميه خواهران و برادران تهران امضا