سفارش تبلیغ
صبا ویژن

                                              مقام معظم رهبری به چه کسی رأی می دهد؟
همیشه وقتی فیلم رأی دادن امام راحل و رهبر معظم انقلاب را در تلویزیون می بینم، به این سوال فکر می کنم که آن ها به چه کسی رأی داده اند؟
شما فکر می کنید در این دوره از انتخابات خبرگان و شواری اسلامی شهر مقام معظم رهبری نام چه کسانی را در برگه رأی می نویسد. برای من که این نکته خیلی جالب است.
همه باید اول شناسنامه خود را تحویل مسوولان برگزاری انتخابات بدهند تا آن ها بعد از پر کردن برگه و مهر زدن شناسنامه، برگه رأی را در اختیار شما قرار دهند؛ اما رهبری اول برگه رأی را می نویسد و بعد شناسنامه را در اختیار متصدیان مربوطه قرار می دهد...

اما یک سوال دیگه این که چه کسی برگه رأی را برای آقا می نویسد؟ خودش، همسرش و یا فرزندانش. . . چون اگر به خط خودشان بنویسند که در شمارش آرا تابلو می شود... اما از همه این ها که بگذریم یکی از راه های انتخاب نمایندگان صالح این است که از افراد آگاه بپرسیم. ای کاش می توانستیم از آقا بپرسیم و آقا هم می توانست جواب بده... حیف .
یک نکته دیگه این که  چرا حضرت آقا صبح علی الطلوع رأی می دهند. خیلی زود زود. اما جواب این یکی را پیدا کردم ...«فاستبقوا الخیرات».
اصلا می دانید که حضرت علی (ع) هم یک صندوق رأی گذاشته بود تا هر کس هر چه که دلش می خواست بنویسد و در صندوق بیاندازد....اما خیلی ها عقده های خودشان را با نوشتن مطالب نامربوط و بی احترامی به حضرت خالی می کردند.مواظب باشیم فردا رأی مان باطله نباشد.
منتظرم باشید. سر صندوق رای . می یام اونجا. مطمئن باشید صندوق های رأی فردا پر از سوزن بانه.
یا علی


نوشته شده در  پنج شنبه 85/9/23ساعت  2:6 عصر  توسط سوزن بان 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
از خاکهای نرم کوشک تا ورزشگاه آزادی!
سوزن بان عزادار شد
حضور روحانیون در ورزشگاه آزادی برای اولین بار
[عناوین آرشیوشده]